I.Boice | Iranian Boice Community


*مهلت ثبت نام به اتمام رسید*

سلام و وقت بخیر...

دوست عزیزمون مونا که مدیر بخش cnblue در انجمن هواداران K-pop هست,دیروز بهم خبر داد که توی انجمن کی پاپ یه مسابقه بین فن های گروهای کره ای برگذار شده و از بویس ها همخ دعوت شده.

شرح مسابقه اینطوریه که طرفدارای هر گروه با هم مسابقه بدن.مثلا 3 نفر از فنای سی ان و سه نفر از بیگ بنگ.دو تا گروه با هم رقابت میکنن و وقتی یه گروه رفت بالاتر با یه گروه دیگه مسابقه میده و گروه دیگه حذف میشه و همینجور ادامه پیدا میکنه تا آخر تا گروه برتر مشخص بشه.

مسابقه هم بیشتر کارای هنریه.مث آشپزی و نقاشی و میکروسازی.آشپزی مث تزیین غذا.این کارا میتونه درباره سی ان باشه مثلا نقاشی از یکی از اعضا.

طریق اعلام حضور در مسابقه هم به این شکله که وارد تایپیک مربوطه میشید که لینکش پایین هست,و آمادگیه خودتون رو اعلام میکنید,بعد بقیه هماهنگی ها باهاتون انجام میشه.

تایپیک مسابقه

İmage



نظرات شما عزیزان:

پریسا
ساعت0:12---14 شهريور 1393
اگه تعریف از خود نباشه!!! آشپزی و طراحی و نقاشیم خوبه!
فقط مشکل من زمان مسابقه س. اخه به احتمال زیاد دانشگا شهر خودم قبول نمیشم و اگه از مهر به بعد باشه واسم سخته!
پاسخ:به هخر حال دیگه زمان اعلام آمادگی برای شرکت کردن تموم شد!!!!


پریسا
ساعت13:15---13 شهريور 1393
من کارای هنریم بد نیس ولی نمیدونم میتونم شرکت کنم یا نه؟
معلوم نیس که مسابقه کی هست؟
پاسخ:کار هنری منظور آشپزی و طراحی و این چیزاست


tara
ساعت23:46---12 شهريور 1393
سلام اقاهادی!بنده سالهاست هنرجوی موسیقی هستم!ازجمله خوانندگی حرفه ای و الکتریک گیتارمیتونم ازاین جانب قضیه شرکت کنم؟؟
پاسخ:به چه عالی......تبریک میگم ....اما دیگه سطح مسابقات که انقدر بالا نیست....دوما اگه اونجوری باشه فقط باید بین هوادارای cnblue و f.t. island مسابقه باشه^_^!ولی اگه در سطح مسایقه هستی چرا کاور آهنگا رو نمیزنی و نمیخونی؟!


houra
ساعت22:49---12 شهريور 1393
خيلي ممنون كه خبر دادين
پاسخ:^_^


شین وو
ساعت16:51---12 شهريور 1393
آقا هادی من رفتم عضو شدم تا تاپیک رو به صورت کامل بخونم از اون جایی که تو این جور مسابقه ها ضعیف کشی میشه من شرکت نمی کنم !
میدونید چرا چون فکنم به رای بازدید کنده ها برنده تایین میشه و خوب معلومه گروهی که بیشترین طرفدار رو داره حتی اگه کار هاشون افضاح هم باشه اول میشن! و درضمن هیچ وقت تو این جور مسابقه ها عدالت رعایت نمیشه ! حالا نمی دونم دیگه چی بگم !
پاسخ:والا تا حد زیادی حق با توئه,اما قبول کنیم که بویس ها نسبت به فدارای سایر گروها نو قوطی هستن و اصلا خیلیا اعلام نمی کنن!!!من بیشتر به خاطر این اسرار دارم که شرکت بکنید....وگرنه در رغایت نشدن عدالت که شکی نیست......چه عمدی و چه غیر عمدی!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: چهار شنبه 12 شهريور 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com